پست شب پس از مونترال در مشهد

ashkanziaei بدون دیدگاه

مرداد ماه 1383، به همت شرکت سینمایی هنر جاوید شرق و با همکاری انجمن سینمای جوان، جلسه نقد و بررسی آثار اشکان ضیایی، فیلمساز جوان و موفق مشهدی که تا کنون جوایز بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزارشد.  

((یک روز تعطیل))، (( نوای عاشقانه))، (( یک فیلمنامه))، (( با من بیا))، (( آخرین شروع))، (( یک حس خوب))، و مستند داستانی ((سرزمین خورشید)) از جمله آثار اشکان ضیایی می­باشند.

نمایش پست شب

(( پست شب )) که در ادامه جلسات نمایش فیلم شرکت سینمایی هنر جاوید شرق به نمایش در آمد تصویرگر ارتباط زنجیره‌وار آدمها و زندگی آنهاست. آدمها و ارتباطاتشان که گاه درگیر ودار دغدغه‌ها و مشکلات زندگی رنگ می‌بازند.

در این جلسه علاوه بر نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی، موسیقی زنده توسط گروه کر ((سرشار)) و همچنین اجرای موسیقی زنده توسط ((استاد ایرج امیر نظامی)) و گروهش برگزار گردید. ناگفته نماند که ایرج امیر نظامی در فیلم ((با من بیا)) به کارگردانی اشکان ضیایی ایفای نقش کرده است..

جلسه نمایش و نقد و بررسی پست شب ساخته اشکان ضیایی

و اما هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری (( اسماعیل اسدی نژاد )) که در فیلم ((نوای عاشقانه)) هنرنمایی کرده است، از مهمانان ویژه این جلسه بود که اشکان ضیایی با اهدای تابلوی نفیسی از او و هم‌چنین ایرج امیر نظامی تقدیر به عمل آورد.

جلسه نمایش و نقد و بررسی پست شب ساخته اشکان ضیایی

روزنامه شهرآرا شنبه 10 مرداد 1383

نشریه انجمن سینمای جوان، شهریور 1383

روزنامه خراسان 12 مرداد 1383

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *