کارگاه فیلمسازی

ashkanziaei بدون دیدگاه

اشکان ضیایی که فیلمسازی را از دوران نوجوانی تجربه کرده است، سالهاست که به آموزش سینما مشغول بوده و تا کنون دوره‌­های متعددی را برگزار کرده است.

انجمن سینمای جوان، فرهنگسرای شهرداری، جهاد دانشگاهی مشهد، آموزشگاه‌­های خصوصی و دانشگاه‌­های علمی و کاربردی از جمله مراکز آموزشی هستند که در آنها در مقاطع مختلف به تدریس سینما مشغول بوده است.

کارگاه فیلمسازی اشکان ضیایی در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد

1392/04/02

فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد در ترم تابستانی خود، اقدام به برگزاری کارگاه آموزش فیلمسازی کرده است.  این دوره که به صورت کارگاهی برگزار می شود، آموزش فیلمسازی را به روشی کاملا متفاوت دربردارد. هنرجویان این دوره به طور کاملا ملموس با فیلمسازی آشنا می شوند. اشکان ضیایی که از فیلمسازان جوان کشورمان است، و ساخت چندین فیلم را در کارنامه خود دارد، با سابقه 19 ساله خود، مدرس این دوره است، و قصد دارد، با روشی متفاوت و بدیع، گامی موثر در کشف  استعدادهای جدید سینمایی و نزدیک کردن آنها به دنیای واقعی فیلمسازی بردارد. هنرجویان در این دوره با سوژه یابی، ایده پردازی، طرح نویسی، نگارش فیلمنامه، و فرایند تولید فیلم آشنا می شوند و در طول دوره، ساخت کار عملی خود را آغاز خواهند کرد. در پایان دوره هر یک از هنرجویان کارگردانی فیلمی کوتاه را برعهده خواهند داشت، که به منزله کار پایان دوره آنها می باشد. و آثار تولید شده، پس از اتمام دوره در جشنواره ای به نمایش درخواهند آمد. مهلت ثبت نام تا پانزدهم تیرماه 1392و در مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی واقع در سه راه ادبیات می باشد. علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 8400021 تماس حاصل فرمایند. ضمن توضیح این مطلب که برای شرکت در این دوره هیچ پیش نیازی الزامی نمی باشد، لذا با توجه به شکل برگزاری این کارگاه، هنرجویان از میان متقاضیان به صورت گزینشی انتخاب خواهند شد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *